„Stimați locuitori,
Vă informez că pe site-ul oficial al Primăriei Techirghiol, www.primariatechirghiol.ro, este disponibil un PORTAL ELECTRONIC dedicat serviciilor online.
Acest portal a fost creat cu scopul de a facilita interacțiunea dintre cetățeni și administrația publică locală, reducând timpul de așteptare și numărul deplasărilor la sediul instituției.
Prin intermediul portalului se pot face sesizări în secțiunea (trimite o sesizare) și pot fi transmise cereri online pentru următoarele compartimente:
1. Adeministrație publică locală:
– Cerere prelungire contract fond locativ;
– Cerere-tip solicitare informații L544/2001;
2. Registru agricol:
– Cerere Adeverință RA – Diverse instituții;
– Cerere Adeverință RA – Asistență Socială;
– Cerere Adeverință RA – Componența familiei;
– Cerere Adeverință RA – Motorină agricultori;
– Declarație pentru completatea RA;
3. Urbanism:
– Cerere loc de parcare;
– Declarație fosă septică;
– Cerere nomenclator stradal, acord de intabulare și adeverință de patrimoniu;
4. Arhivă:
– Cerere istoric de Rol Fiscal;
– Cerere copii conform cu orginalul;
– Cerere copii xerox arhivă;
– Cerere adeverință vechime în muncă – CAP;
5. Taxe și Impozite:
– Cerere scutire taxă salubrizare;
– Declarație impunere taxă habitat;
– Declarație reavizare;
– Declarație fiscală pentru stabilirea impozitului pe clădiri – persoane fizice;
– Declarație fiscală pentru stabilirea impozitului pe teren – persoane fizice;
– Declarație pentru scoaterea din evidență a mijloacelor de transport;
– etc
Cererile pot fi transmise atât în nume personal (persoană fizică), cât și în calitate de reprezentant al unei entități juridice.
Pentru acces rapid, vă invit să utilizați următorul link direct către portal:
https://portal.primariatechirghiol.ro
Pe această cale îmi continui angajamentul de a implementa soluții digitale moderne, în sprijinul cetățenilor și al unei administrații eficiente”.
Anunțul vine din partea primarului din Techirghiol, Iulian-Constantin Soceanu.