Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea activităţilor comerciale şi a serviciilor de piaţa în municipiul Constanţa, în consultare publică

Proiectul pentru Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea activităţilor comerciale şi a serviciilor de piaţa în municipiul Constanţa poate fi consultat, începând cu data de 12.02.2025, pentru o perioadă de 30 zile lucrătoare:

– la sediul Primăriei municipiului Constanţa situat pe bd. Tomis nr.51;

– pe site-ul instituţiei noastre www.primaria-constanta.ro, la secţiunea „De interes public – Transparenţă Decizională pe Legea 52/2003 – Informare şi Consultare publică’’;

Propunerile, sugestiile sau opiniile se vor transmite în scris până la data de 23.02.2025:

– prin poştă la sediul Primăriei muncicipiului Constanţa din str. George Enescu nr.4;

– sau prin e-mail la adresa agenti.economici@primaria-constanta.ro.

Informaţii suplimentare pot fi obţinute la numărul de telefon 0724085229, persoană de contact Mihaela Iordache.

Previous post Premii pentru 95 de varstnici cu varste venerabile din Constanta
Next post In atentia persoanelor care pot beneficia de Programul RESPECT