Proiectul pentru Regulamentul privind organizarea şi desfăşurarea activităţilor comerciale şi a serviciilor de piaţa în municipiul Constanţa poate fi consultat, începând cu data de 12.02.2025, pentru o perioadă de 30 zile lucrătoare:
– la sediul Primăriei municipiului Constanţa situat pe bd. Tomis nr.51;
– pe site-ul instituţiei noastre www.primaria-constanta.ro, la secţiunea „De interes public – Transparenţă Decizională pe Legea 52/2003 – Informare şi Consultare publică’’;
Propunerile, sugestiile sau opiniile se vor transmite în scris până la data de 23.02.2025:
– prin poştă la sediul Primăriei muncicipiului Constanţa din str. George Enescu nr.4;
– sau prin e-mail la adresa agenti.economici@primaria-constanta.ro.
Informaţii suplimentare pot fi obţinute la numărul de telefon 0724085229, persoană de contact Mihaela Iordache.