ONORANT: Destinatia MAMAIA CONSTANTA, la Targul de Turism TTG RIMINI 2024

În Italia, pregătirile pentru deschiderea unuia dintre cele mai mari târguri de turism din lume sunt pe ultima sută de metri.

Destinația Mamaia Constanța participă pentru prima dată la un târg de turism în Italia. Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța s-a pregătit intens în ultimele săptămâni pentru ca fiecare detaliu al desk-ului destinației Mamaia Constanța din cadrul standului României, să cuprindă elementele esențiale promovării cât mai bune a destinației.

TTG Travel Experience este evenimentul italian de referință pentru promovarea turismului global în Italia și pentru marketingul ofertei turistice italiene în lume. Timp de 3 zile târgul atrage operatori din întreaga lume, jucători cheie ai principalelor companii din sector: tour-operatori, agenții de turism, companii aeriene, companii de transport, servicii turistice, tehnologii și soluții inovatoare.

Piața italiană reprezintă o prioritate strategică pentru destinația Mamaia Constanța. Italia se află în topul primelor țări care aduc turiști străini în România, vizitatorii fiind tot mai atrași de cultura românească, de city break-uri, natură, dar și de turismul de tip wellness, cel activ și de aventură. Turiștii italieni seniori sunt cei care, în urmă cu peste 25 de ani își petreceau vacanțele în stațiunea Mamaia. Nostalgici după acele vremuri, își doresc să revină pentru a vedea ce s-a schimbat pe litoral și să le transfere celor mai tineri, încrederea de a vizita Mamaia.

Participarea OMD Mamaia Constanța la târgurile internaționale de turism face parte din activitățile OMD-ului pentru promovarea destinației Mamaia – Constanța.

Previous post Investitie de 4 milioane de dolari la Rafinaria Petromidia
Next post CSM Constanta, remiza in primul meci din grupa D a EHF European League